Terrängträning Ekenäs, Åkerbo

Terrängträning på torsdagkväll på Ekenäs, Åkerbo.
 
Framskrittade vid gruppens start.
Grupp 1 17.30-19.00 1 plats kvar (Elin B, Matlida F, Petra H, Rebecka A)
Grupp 2 19.00-20.30 Fullt (Karina R, Carola S, Jenny L, Gabriella S, Alicia)
 
Kostnaden är som vanligt 300 kr och banhyran ingår.
Betalning kontant eller faktura.
 
Välkomna!

Anna
 
Från Norrköping:
Åk E4:an mot Linköping. Sväng av E4:an mot Linghem (till gamla E4:an) och fortsätt mot Linköping/Linghem. Strax efter Gistad, sväng av vänster mot Björsäter. Följ vägen till Örtomta där "vägen tar slut" och sväng vänster igen. Följ vägen några kilometer och vid skylt "Ekenäs slott"  sväng INTE utan kör 200m till så är terrängbanan på vänster sida. 

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag är sjukt sugen. Bokar mig, Jenny och Elin preliminärt 19.00. Återkommer väldigt snart med definitivt besked. Kram :)

Svar: OK! Återkom när du pratat med tjejerna!
Anna Källström

2013-08-18 @ 11:15:32
Postat av: Anonym

Grupp 1 vill jag vara med i :)

Svar: Javisst, men vem är du?
Anna Källström

2013-08-18 @ 11:18:46
Postat av: Pernilla Blad

Elin Blad och vår ponny Lucke vill vara med i grupp 1 på torsdag - kl 17.30. Eftersom det är vårt första träningen undrar jag om det är något speciellt vi behöver tänka på? Mvh Pernilla

Svar: Nej, hjälm och väst - som vanligt ;)En del broddar, ffa de som har större hästar. Ponnysarna brukar klara sig bra ändå på träning.
Anna Källström

2013-08-18 @ 12:43:26
Postat av: Tina Ö

Det var jag som blev anonym när jag skrev från moben :S

Svar: OK Tina! Ses på torsdag!
Anna Källström

2013-08-18 @ 16:34:17
Postat av: gabriella

Jag vill va med i sista gruppen

Svar: Det går bra!
Anna Källström

2013-08-18 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0